Întâlnire fără C & P!

N-a fost o seară memorabilă sau poate că...! Dar a fost o seară din care am învăţat multe. Dincolo de problemele tehnice pe care le-am preîntâmpinat, care au dezamăgit oarecum publicul şi au tăiat din farmecul serii, a rămas faptul că s-a dansat. Băieţii de la Next Effect au fost super... muzică şi mişcări foarte tari!... Dar şi trupele noastre au demonstrat că au talent. Chiar băieţii de la Next i-au făcut o ofertă lui Alex, un băieţel de 12 ani cred, din trupa Simonei.

Ne vom mai vedea cu The Next Effect. Discutăm de o tabără de dans unde să participe tineri din Târgu şi ei. De asemenea, sunt foarte încântaţi de numărul de tineri prezenţi în prima seară şi vă transmit mulţumiri călduroase!

După ce filmul a rulat, am rămas cu o parte din cei care au participat activ şi m-au ajutat să duc la capăt primul eveniment. Ce mi-au spus e că mâine nu vor mai veni aşa mulţi tineri. Hmm... poate. Eu înclin să cred că o să vină. De ce? Pentru că mâine, cei care vor să profite de avantajele oferite de implicarea într-o asociaţie non-profit vor afla cum pot să o facă. E secretul pe care-l vom oferi publicului (de ex. Cum pot participa la tabere). În plus... îi veţi vedea pe băieţii de la tae kwan do, fetele de la volei, unele demonstraţii comice... şi promit nu vom mai avea probleme tehnice!

De asemenea va rula un film foarte bun... pe care sigur nu l-aţi văzut! E un film care ni se potriveşte.

Ok. Trebuie să termin. Sâmbătă avem întâlnire la Casa de Cutură, la 16, cu cei care nu sunt cocalari sau piţipoance.

Comentarii

Anonim a spus…
eu am ramas cu o senzatie foarte placuta "baietzii din Tg Frumos si The Next Effect +ceilalti baieti d la Iasi au facut show la bettle .si sa nu-l uitam p Alex ,ala minu , el a fost nr 1 p scena ..ohh Si faza "Discutăm de o tabără de dans unde să participe tineri din Târgu şi cei d la The Next Effect "mi se pare ca e o idee fantastica Astept
cu nerabdare acest eveniment :x:x:x:x:x:x:x


pupixx:+:+

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani