Ultima zi de muncă şi prima zi de distracţie

Timp de o săptămână voluntarii activi ai asociaţiei de tineret ASIRYS au muncit pe brânci la amenajarea sediului lor!

A fost muncă multă, dar am reuşit! Am reuşit să văruim pereţii, am reuşit să scoatem "puţinul" praf din mochete... mai pe scurt, am reuşit tot ce ne-am propus. Şi uite aşa am organizat şi Business Party. "Ce s-a întâmplat acolo?", "Ce am făcut?" sau "Cum a fost?"... păi hai să vă povestesc!

Începem cu sâmbătă, ultima zi de muncă şi prima zi de distracţie, ce a sosit mai repede decât ne aşteptam. Prea repede ar zice unii dintre noi! De ce spun că a venit prea repede? Pentru că sâmbătă, cu 2 ore înainte de eveniment, nu am reuşit să terminăm tot ce ne-am propus. Mai aveam de aranjat sala, iar stresul şi nervii începuseră să crească. Însă până la urmă ne-am mobilizat şi înainte să sosească invitaţii, oamenii de succes ai oraşului Târgu Frumos (bine, o parte din ei), totul era pus la punct... Totul era perfect!

E ora 18 şi invitaţii sosesc rând pe rând. Îi poftim înăuntru, întindem o masă mare şi ne adunăm cu toţii în jurul ei. "Astăzi suntem adulţi cu toţii" rosteşte un invitat... şi chiar aşa a fost. Am reuşit să aflăm multe informaţii preţioase, am primit sfaturi şi am fost lăudaţi pentru ceea ce facem. Dar hai să vă spun ce am făcut în cele câteva ore petrecute împreună.

Aici îi dăm cuvântul Mihaelei care a început cu un discurs nemaipomenit, apoi am vizionat prezentarea Asociaţiei ASIRYS (adică tot ce am reuşit să facem până în momentul de faţă, toate proiectele din trecut). Noi priveam tăcuţi imaginile proiectate pe perete, neştiind ce ne aşteaptă. De fapt nici nu bănuiam ce ne aşteaptă...

După ce se termină prezentarea, domnul director al Clubului Copiilor, domnul Grebinişan ne sugerează să ne prezentăm fiecare... şi o luăm de la un capăt la altul. Atunci au început să ne tremure picioarele şi să ne învăluiască emoţiile... şi să se audă întrebări de genu':"Eu ce să spun?" sau afirmaţii:"Eu nu mă ridic!". Dar până la urmă ne-am prezentat cu toţii şi am văzut că nu a fost atât de greu .

După părerea mea, totul a fost minunat... Mi-a plăcut şi mai vreau, mai ales că a urmat şi o petrecere distractivă.


Scris de Dana Dănescu

Comentarii

vicky a spus…
Vai ce emoti am avut la prezentarea aia:-s:)) dar am trecut cu briooooooo:)) :X

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani