Film: Law abiding citizens

Dacă vrei să vezi ce înseamnă să fii deștept și perseverent în ceea ce vrei să faci trebuie să vezi  filmul acesta. Mereu mi-a plăcut și-mi va plăcea să urmăresc un thriller bun care să-mi pună și mie mintea la contribuție, iar acesta a reușit că-mi capteze toată atenția. Dintr-un simplu jaf a unor hoți cu experiență se ajunge la o dublă crimă. Ce crezi că se poate întâmpla dacă hoții nu intră în casa potrivită și dacă poliția nu face dreptate? Dar pe lângă acestea, ce crezi că se poate întâmpla dacă nedreptățitul este o persoană care folosește creierul la o capacitate mult mai mare decât restul oamenilor? Clyde (Gerard Butler), personajul principal, luptă singur pentru a-și face dreptate și deși este prezentat ca și personajul negativ, simți un imbold care îți spune să ții cu el și să speri ca va fi bine la final. Am auzit adesea pe mulți spunând că politicienii și toți corupții din țara noastră ar merita un singur lucru: câteva gloanțe! Ei bine, de asta simți acel imbold, pentru că și tu simți că mai marii țării noastre își bat joc de noi. Dacă și ție îți place filmul acesta și modul în care se manifestă personajul principal trebuie să urmărești și serialul „Prison Break”.

Scris de Bianca Aelenei

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani