Mesaj de Dragobete

Fac abstracţie de orice sărbătoare împrumutată, furată sau orice formă de însuşire ilegală. Vă puteţi imagina şi încerc să primesc ceea ce mi-a fost dat să trăiesc fără a cunoaşte înţelesul pe moment, să mulţumesc pentru ce mi-a fost dat să descopăr şi să nu-mi făuresc idoli în circumstanţe ce-şi pierd înţelesul prin pompoşenia unor fapte fără investiţii spirituale.
Deşi mi-e imposibil să nu remac briza festivă ce-mi irită ochii de atât roşu şi care mă sufocă cu prea multă iubire manifestată la minut, nu pot trece peste magnitudinea fundelor şi sclipiciul sinistru ce asfixiază gingăşia intenţiilor şi peste gigantismul inimilor de pluş ce-mi stârneşte o dubioasă spaimă de superficialitate.
Am să te iubesc astăzi şi mâine şi oricât va fi nevoie să-mi dovedesc că pot iubi pe cineva mai presus de propria-mi voinţă, fără zorzoane şi artificii, fără să-ţi dedic zile în care să te umplu de cadouri doar că aşa ne-a programat sistemul de marketing importat.
Am să mă bucur de fiecare gest mic pe care-l faci gândindu-te inconştient la mine şi am să mă prefac că nu mi-e dor de tine când îţi las offline-uri. Nu am să mă dezbrac de sentimente în funcţie de artificialitatea zilelor festive, ci când simt că trebuie să fac ordine în hârţogăraia din inima mea.
Am să te iau în braţe de fiecare dată când greşesc şi am să-mi aştept tacit morala, aprobând copilăriile la care te supun. Am să-ţi spun rar că te iubesc şi doar atunci când sunt convinsă, dar o să-ţi arăt de 3 ori mai mult cât însemni pentru mine.
În multitudinea defectelor mele nu am să reuşesc să mă schimb pentru că atunci nu aş mai fi cea de care te-ai îndrăgostit, dar am să mă transform în visele tale şi am să renasc cu fiecare dorinţă a ta.
Nu-ţi pot promite că dacă nu sărbătoresc Sf. Valentin, de Dragobete sigur vor exploda emoţiile în mine şi toate sentimentele acumulate între timp le voi transpune în declaraţii aprinse şi manifestări incendiare.
Am să încerc să te iubesc colorat şi sincer, dincolo de timp şi spaţiu, de compromisuri şi judecăţi, de mândrie şi supunere, de ce sunt eu şi tu în raport cu ceilalţi... pentru a deveni noi.
... scris de Larisa Zugravu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani