7 ani cu SUPER TINERI

Sute de idei realizate, zeci de proiecte locale şi internaţionale implementate, mii de experienţe, toate posibile datorită voluntarilor, acelor SUPER TINERI care, pentru o oră, un an sau chiar 7, au ales să investească timp şi energie în folosul comunităţii.

În aceşti 7 ani, prin voluntariat am schimbat Tîrgu Frumos şi ne-am schimbat pe noi. Am experimentat, am crescut, am învăţat, am dăruit.


Ce urmează? Proiecte provocatoare, precum "Satul Voluntarilor", proiecte strategice şi noi comunităţi de explorat. În următorii ani ne vom concentra pe dezvoltarea mediului rural limitrof oraşului Tîrgu Frumos.


Cum sărbătorim? Prin Atelierele lui Dragobete! Pentru că "iubirea este o stare în care fericirea celorlalţi este esenţială pentru a ta" (cit. Robert A. Heinlein). Dar şi printr-o petrecere la Centrul de Voluntariat Tîrgu Frumos, în data de 5 martie 2016. 


În acest an, nu vom sărbători doar 7 ani de activitate, ci şi faptul că suntem câştigătorii premiului "Personalitatea Anului 2015" oferit de presa regională, în cadrul Galei Actualitatea TV.

Programul pentru activitatea de sâmbătă, 4 martie, este următorul:

18:00 - 18:30: Introducere: proiectele ASIRYS în 2015, Centrul de Voluntariat
18:30 - 19:00: Testimonialele voluntarilor 
19:00 - 19:50: Brainstorming: proiecte de viitor
20:00 - 01:00: Cină, Secret Friend, jocuri şi dans

La eveniment sunt invitaţi toţi cei care au fost alături de noi! Regula e ca fiecare dintre participanţi să aducă ceva făcut cu drag, poate fi o prăjitură, un obiect sau orice altceva ce consideră că ar putea fi folosit în cadrul evenimentului sau/şi în cadrul Centrului de Voluntariat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani